Izazovi

BOARDpoint rješenje je nastalo zbog potrebe klijenata da ubrzaju, pojednostave i olakšaju proces organizacije i vođenja sjednica

Više od deset godina istraživanja i rada s državnim upravama i velikim hrvatskim kompanijama uvidjeli smo razne probleme s kojima su se svakodnevno suočavali pri organizaciji i održavanju sjednica uprava, nadzornih odbora. Na toj osnovi smo kreirali rješenje koje omogućava brzo, kvalitetno i pravovremeno donošenje odluka.

Neki od izazova

  1. Članovi odbora su suočeni s gomilom papira s kojima idu na sjednice
  2. Kopiranje te distribucija dokumentacije članovima odbora je dugotrajan, spor i skup posao
  3. Sustav se usporavao i s najmanjom promjenom dokumentacije, dnevnog reda, sudionika na sjednici
  4. Sigurnost jako povjerljive dokumentacije nije zajamčena
  5. Teško pretraživanje po sjednicama
  6. Problemi s pronalaženjem dokumentacije
  7. Teško uspostavljanje kontrole i organizacije u cijeli proces
  8. Veliki troškovi kopiranja i distribucije dokumentacije
  9. Teško pronalaženje posljednje verzije dokumenta
  10. Praćenje izvršavanja dodijeljenih zadataka